NOPEA TREENI KAHVAKUULALLA

Tässä oikein tehokas pikatreeni maanantaihin. Lämmittelyineen vie aikaasi noin 15 minuuttia. Toimii myös kinkunsulatustreeninä joulun päivinä.

kahvakuula

Lämmittele alle tekemällä esimerkiksi vuorikiipeilijää, x-hyppyjä ja lankun eri variaatioita niin, että sinulla on kunnolla lämmin.

  1. BURPEE + KYYKKY KAHVAKUULALLA 30 sek
  2. VATSAKIERROT KAHVAKUULALLA 30 sek
  3. PALAUTUS 30 sek

Tee yllä mainittuja 3 kierrosta. Kolmen kierroksen jälkeen palauttele 90 sekuntia.

  1. KAHVAKUULAHEILAUTUS 30 sek
  2. ASKELKYYKYT KAHVAKUULALLA VUOROJALOIN 30 sek
  3. PALAUTUS 30 sek

Tee yllä mainittuja 3 kierrosta.

Tämä treeni on siitä hyvä, että voit säädellä itse vauhdin, kunhan vain teet koko 30 sekunnin ajan töitä. Pyri silti pitämään toistomäärä, jonka teet ensimmäisellä kierroksella, myös toisella ja kolmannella kierroksella.

kahvakuulakyykkykahvakuulaheilautus

Jos sinulla on aikaa tai haluat tehdä vieläkin tehokkaamman treenin, niin tee ihmeessä tästä vartin treenistä vaikka puolen tunnin treeni!

Kivoja treenihetkiä!

xoxo

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s